Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie nieruchomościami / gospodarka przestrzenna (opcjonalnie administracja/prawo/ekonomia)
- Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)
- Znajomość przepisów prawa związanych z nieruchomościami czy administrowaniem budynkami
- Umiejętność analizy dokumentów planistycznych
- Umiejętność badania stanu prawnego nieruchomości
- Znajomość Adobe Photoshop, AutoCAD itp.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Prawo jazdy kat. B
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Odporność na stres
- Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami firmy
- Zarządzanie dokumentacją i redagowanie dokumentacji w zakresie w/w spraw, tj.
(akty, księgi wieczyste, wypisy/wyrysy, podziały, pisma/odpowiedzi na pisma, umowy/aneksy) - Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz przestrzeganie terminów z nią związanych
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z przedstawicielami organów publicznych
(sąd, notariusz, urząd miasta, etc.) - Opieka nad najemcami (wewnętrzni/zewnętrzni) w zakresie prowadzenia rejestrów opłat
za najem oraz zużycia za media - Przygotowywanie danych do faktur dla najemców na podstawie rejestrów dot. zużycia
- Tworzenie prostych rzutów/map na potrzeby wewnętrzne
- Ścisła współpraca z działem prawnym oraz działem księgowości
- Ścisła współpraca z Front Desk’iem oraz jego support
- Wsparcie TL obiektu podczas prac wykonywanych na obiekcie
- Dofinansowanie do posiłków przygotowanych przez naszych kucharzy w biurowej restauracji
- Darmowy strzeżony parking na terenie firmy
- Darmowy transport do biura z centrum Wrocławia
- Owocowe czwartki
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Bogatą ofertę szkoleń na wewnętrznej platfornie e-learningowej z nagrodami!
- Zajęcia z języka angielskiego z naszymi lektorami
- Zniżkę 50% na usługi terapeutyczne naszej fundacji
- Możliwość uczestniczenia w akcjach wolontariackich
- Prywatna opieka medyczna już od 1zł
- Dofinansowana Karta Multisport
- Ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego najbliższych na preferencyjnych warunkach
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie nieruchomościami / gospodarka przestrzenna (opcjonalnie administracja/prawo/ekonomia)
- Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)
- Znajomość przepisów prawa związanych z nieruchomościami czy administrowaniem budynkami
- Umiejętność analizy dokumentów planistycznych
- Umiejętność badania stanu prawnego nieruchomości
- Znajomość Adobe Photoshop, AutoCAD itp.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Prawo jazdy kat. B
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Odporność na stres
- Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami firmy
- Zarządzanie dokumentacją i redagowanie dokumentacji w zakresie w/w spraw, tj.
(akty, księgi wieczyste, wypisy/wyrysy, podziały, pisma/odpowiedzi na pisma, umowy/aneksy) - Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz przestrzeganie terminów z nią związanych
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z przedstawicielami organów publicznych
(sąd, notariusz, urząd miasta, etc.) - Opieka nad najemcami (wewnętrzni/zewnętrzni) w zakresie prowadzenia rejestrów opłat
za najem oraz zużycia za media - Przygotowywanie danych do faktur dla najemców na podstawie rejestrów dot. zużycia
- Tworzenie prostych rzutów/map na potrzeby wewnętrzne
- Ścisła współpraca z działem prawnym oraz działem księgowości
- Ścisła współpraca z Front Desk’iem oraz jego support
- Wsparcie TL obiektu podczas prac wykonywanych na obiekcie
- Dodatek żywnościowy
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Imprezy firmowe
- Nowoczesne biuro
- Program Buddy
- Środowisko międzynarodowe
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Zniżki pracownicze
- Dodatek żywnościowy
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Imprezy firmowe
- Nowoczesne biuro
- Program Buddy
- Środowisko międzynarodowe
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Zniżki pracownicze
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.